Municipalitatea din Timișoara a implementat o soluție inovatoare pentru simplificarea accesului la serviciile publice. Prin intermediul Portalului Unic, timișorenii pot acum gestiona documentele necesare direct din contul lor, fără a mai fi nevoie să le depună fizic pentru fiecare serviciu solicitat. Acest nou sistem facilitează procesul de obținere a diferitelor servicii și reduce birocrația, oferind o modalitate rapidă și eficientă de comunicare cu autoritățile locale.
Implementarea acestei soluții vine în sprijinul cetățenilor, oferindu-le posibilitatea de a economisi timp și energie în relația cu instituțiile publice. Prin eliminarea etapelor suplimentare de depunere a documentelor, se reduce și riscul de erori sau întârzieri în procesul de solicitare a serviciilor publice. Astfel, Municipalitatea își propune să simplifice viața cetățenilor și să îmbunătățească calitatea serviciilor oferite.
Citeste tot articolul
Sursa & Foto Credit- “www.tion.ro”
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com