Primăria Timișoara se confruntă cu dificultăți în colectarea taxelor și impozitelor de la firme și cetățeni, situându-se într-un impas. Pentru a determina restanțierii să-și achite obligațiile fiscale, municipalitatea a propus să șteargă dobânzile și penalitățile acestora, condiția fiind plata taxelor și impozitelor din acest an până la data de 25 noiembrie.
Conform unui proiect de hotărâre ce urmează să fie supus votului Consiliului Local Timișoara, direcția fiscală a municipiului propune facilități fiscale pentru contribuabilii care își achită datoriile înregistrate până la sfârșitul lunii noiembrie. Aceste măsuri se aplică tuturor categoriilor de debitori, indiferent dacă sunt persoane fizice sau juridice, de drept public sau privat.
În prezent, în evidențele Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara se înregistrează obligații fiscale restante în valoare totală de 208.417.840 lei, din care 111.910.400 lei pentru persoane juridice și 96.507.440 lei pentru persoane fizice.
Cetățenii și companiile pot depune cereri pentru anularea accesoriilor fiscale până la data de 25 noiembrie 2024 la registratura online a Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara sau la sediul acesteia de pe strada A. Demetriade nr. 1.
Foto credit www.opiniatimisoarei.ro
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com