Mai multe lucrari de intretinere curenta a partii carosabile, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare tasari, plombari si eliminari gropi au fost finalizate in avans, in ultima perioada, de compania Drumuri si Poduri Banat. Interventiile au vizat DN 68 – Caransebes – Hateg, tronsonul Otelul Rosu, si autostrada A1 Nadlac – Margina – limita de judet Sibiu.
DPB a finalizat in aceasta perioada lucrarile de frezare si asezare covor asfaltic pe DN 68 – Caransebes – Hateg, tronsonul Otelul Rosu, practic drumul national care leaga Caransebesul de Hateg-Hunedoara. Este vorba despre doua portiuni – una in lungime de 8 kilometri si cealalta in lungime de 6,5 kilometri – pentru care finalizarea lucrarilor a fost devansata cu cateva zile, conform explicatiilor ing. Mihai Otiman, din partea companiei Drumuri si Poduri Banat. Suprafata totala aflata in lucru a fost de 105.000 mp, cu o valoare a lucrarilor de 12,2 milioane de lei.
O alta lucrare finalizata in acelasi ritm de compania Drumuri si Poduri Banat sunt cele de pe autostrada A1 Nadlac – Margina – limita de judet Sibiu. Tot inainte de termenul contractual au fost finalizate lucrarile de intretinere curenta pe timp de vara a partii carosabile, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare pe sectoarele de drum de pe Autostrada A1, porțiunile Remetea Mare – Nadlac, A1 Ilia – Remeta si A1 Cunta – Ilia. Suprafata totala a lucrarilor a fost de 66.500 mp, fiind vizate tasari, plombari si eliminari gropi, iar valoarea lucrarilor este de 14,3 milioane de lei.
Compania Drumuri si Poduri Banat este cel mai mare furnizor de beton din regiune.
Foto credit stiridetimisoara.ro
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com