Operațiunile online și sistemele de plată din Australia au fost paralizate de o întrerupere care a condus la haos în aeroporturi și în rețelele de trenuri și transport în comun, din cauza indisponibilității serviciilor. Există îngrijorări că spitalele și serviciile de urgență ar putea fi afectate, iar numărul de urgențe 000 a devenit indisponibil pe rețeaua Optus. Directorul general al companiei Optus, Kelly Bayer Rosmarin, a exclus un atac cibernetic ca fiind cauza, spunând că sistemele sunt în mod normal “foarte stabile”. Cu toate acestea, nu a oferit un motiv pentru întreruperea care durează deja de șase ore, și nici nu a precizat cât timp va trece până când serviciile vor fi restabilite. Compania Opus, care are peste 10 milioane de clienți, reprezentând aproximativ 40% din populația Australiei, încearcă să remedieze problema “cât mai curând posibil”. Între timp, majoritatea oamenilor sunt afectați de această situație, iar există temeri că eventualele întârzieri ar putea avea consecințe grave.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com